By: asmadz Gallery

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Saturday, 11-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Yati & Pruzz - baby "Muhammad Idlan Farhan"

Muhammad Idlan Farhan
syoknye tido.. kaco kacau pun tanak bangun...
mama Idlan...
View all 4 photos...
Quote:
Muhammad Idlan Farhan Bin Mohd Fairuz
10 Dec 2004, 2.19ptg @ SJMC

- heh, kami melawat diorang nih, on Saturday, Idlan dah umur sehari dah masa amik gamba nih....


Friday, 10-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Safurah & Ilish Engagement Gallery of Picture

Quote:

newly engage couple (Safurah & Ilish); image ehsan - Jah-Zahan's Digital Album

more on safurah engagement picture gallery -->
http://www.otherspace.co.uk/students/safurahjalil/engagement/


Wednesday, 8-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
4 month - 2 weeks - 3 days old..

uhuhuhuhu....
mama.. ngk aje ke??
uuu uuUUUu,,
View all 4 photos...
Quote:
budak kecik yang skrang dah suke wat muke sedey.. mintak perhatian..


Monday, 6-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bangdak new baby

new baby..
syoknye tidooo...
satgih bleh lwn dah abg amirul
View all 4 photos...
Bangdak & Kak Na new baby..
born on 4th December 1005am @ Putrajaya hospital
"name ape nih bangdak??
"Imam Bonjol.. hahaha.. "
First child name - Bilal Karimi..Second - Aisya Hanna...Third - Imam ?? hehhe.. ada ke nak namekan Imam Bonjol.. wait and see..insya Allah name sure best punye.. kan baby kan.. Buyah awak tuh mmg tak bengong sket.. hohoho..

Congrate buat Bangdak & Kakna on the new arrival + the new house..


Sunday, 5-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Open House - 4 Dec & 5 Dec

Mus'ab (6mth) & Amirul (4mth).. cam same besar aje..
halim nak tunjuk bakat .. tapi tak lama pun..
amirul dah rimas rimas...
View all 7 photos...
Quote:
Saturday , 4 Dec, kami sekumpulan bebudak bersepakat nak pi rumah Ajak kat Alor Gajah Melaka, So pepagi dah kumpul kat rumah aku , makan-makan sket. Yang berjaya nak gih ari tuh, aku.hubby.amirul.fara.diman.mus'ab.fami.zarid.munir.mizi.ida... yati & pruzz tak dpt gih, sbb sakit mate..kat sane Halim & ajak dah menunggu..

Sunday, 5 Dec, di mulakan dengan rumah Rahimi & Syuhairah kat Gombak.. pastu terus plak ke rumah fami & Zarid kat Kepong.. kali nih, yang berjaya tampil.. aku.hubby.amirul.jah.zahan.pruzz.yati.munir.safurah.ilish. pastu habess dah.. konon nak gih rumah selin, tapi tak dpt. petang tuh aku sekeluarga pi lawat bangdak&kakna yang br dapat baby ke-3 semalam...


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net